Menu
Your Cart

Γενικοί όροι πώλησης


1.    Παραγγελία

Oι ακόλουθοι όροι πώλησης και συνεργασίας θα διέπουν στο εξής όλες τις παραγγελίες που αποστέλλονται στην εταιρεία µας, η οποία στο εξής θα αποκαλείται «ο πωλητής», και είναι πλήρως δεσμευτικοί για τον πωλητή και τον αγοραστή.
Οι ποσότητες των ειδών που παραγγέλλονται, θα προσαρμόζονται στην εκάστοτε ελάχιστη µη ανοιγόμενη συσκευασία.
Για την αποφυγή λαθών, ο αγοραστής αποστέλλει έγγραφη παραγγελία, µέσω Fax ή e-mail, όπου θα αναφέρει τους κωδικούς (όπως αυτοί αναγράφονται στον τιμοκατάλογο) και τις ποσότητες που επιθυμεί. Η παραγγελία οριστικοποιείται µε την αποστολή από τον πωλητή έγγραφης επιβεβαίωσης. Από τη στιγμή εκείνη οι αναφερόμενοι στο έγγραφο της παραγγελίας κωδικοί, είναι δεσμευτικοί προς τον πωλητή για την αποστολή τους και προς τον αγοραστή για την αποδοχή τους.
Η ελάχιστη αξία παραγγελίας προ Φ.Π.Α. είναι 300€. Οι μικρότερης αξίας παραγγελίες επιβαρύνονται µε πρόσθετα έξοδα διαχείρισης της τάξεως των 15€ ανά παραγγελία.
Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται αποδεκτή µόνο µε γραπτή ενημέρωση από τον αγοραστή πριν την αποστολή της παραγγελίας. Σε περίπτωση που έχει προηγηθεί η αποστολή της παραγγελίας, τότε ακολουθούνται οι όροι που αναγράφονται στο τμήμα «Επιστροφές».

2. Τιμές

Οι τιμές, ορίζονται µε βάση τους εκάστοτε ισχύοντες τιμοκαταλόγους της εταιρείας.
Οι τιμές νοούνται για προϊόντα παραδοτέα στην αποθήκη µας.
Οι τιμές επιβαρύνονται µε τον αναλογούντα Φ.Π.Α.
Ποσοτικές εκπτώσεις δύναται να υπάρξουν στις τιμές του τιμοκαταλόγου κατόπιν γραπτής συμφωνίας μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή.
Τα έξοδα για ειδικές συσκευασίες βαρύνουν τον αγοραστή.

3. Παραδόσεις Εμπορευμάτων

Τα εμπορεύματα μεταφέρονται για λογαριασμό και µε ευθύνη του πελάτη.
Οι πελάτες της επαρχίας εξυπηρετούνται µέσω πρακτορείου της προτίμησής τους και µε δική τους χρέωση. Τα εμπορεύματα, μετά την απομάκρυνση τους από το κατάστημα του πωλητή ταξιδεύουν µε ευθύνη του αγοραστή.
Τυχόν ζημία ή απώλεια εμπορευμάτων κατά τη μεταφορά αυτή είναι απαιτητή από το μεταφορέα και όχι από τον πωλητή.
Ο συνήθης χρόνος που θα μεσολαβεί για την εκτέλεση της παραγγελίας είναι µία (1) εργάσιμη ημέρα χωρίς να αποτελεί δέσμευση από την πλευρά του πωλητή.
Ο πωλητής έχει την υποχρέωση να ενημερώσει τον αγοραστή για την περίπτωση όπου ο χρόνος παράδοσης κάποιου ή κάποιων κωδικών της παραγγελίας του υπερβεί το διπλάσιο του συνήθη χρόνου παράδοσης. Καμία ωστόσο καθυστέρηση δεν αποτελεί λόγο ακύρωσης της παραγγελίας.
Οι επείγουσες αποστολές πραγματοποιούνται µε ειδικό ταχυδρομείο επιλογής και µε χρέωση του αγοραστή.
Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να εκτελέσει και να τιμολογήσει την παραγγελία τμηματικά, ανάλογα µε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Ο πωλητής διατηρεί την κυριότητα του εμπορεύματος μέχρι την οριστική αποπληρωμή του από τον αγοραστή. Ο αγοραστής οφείλει να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα στο χώρο φύλαξης των εμπορευμάτων προκειμένου να προφυλάξει το δικαίωμα κυριότητας του πωλητή.


4. Τρόπος Πληρωμής

Όλες οι παραγγελίες πληρώνονται τοις μετρητοίς εκτός εάν υπάρχει διαφορετική συμφωνία μεταξύ «πωλητή» και αγοραστή. Καμία διαμαρτυρία σχετικά µε την ποιότητα του προϊόντος δε μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά στην πληρωμή. Σε αυτή την περίπτωση ακολουθούνται οι όροι που αναγράφονται στο τμήμα «Επιστροφές».
Οι αγοραστές στους οποίους έχει εγκριθεί πίστωση, σε περίπτωση καθυστέρησης της πληρωμής, επιβαρύνονται µε το τόκο υπερημερίας μηνιαίως από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου, πλέον εκάστοτε ισχύοντος Φ.Π.Α. Τα τιμολόγια των τόκων εκδίδονται κάθε τέλος ημερολογιακού τριμήνου.
Τα τιμολόγια κάθε µηνός εξοφλούνται µέχρι το τέλος του επόμενου µήνα.
Τα τιμολόγια εξοφλούνται µόνο µε απόδειξη που εκδίδει η εταιρεία και µέχρι την τελική εξόφληση τους τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα του πωλητή.
Σε περίπτωση ετήσιας συμφωνίας µμεταξύ του πωλητή και του αγοραστή, εκδίδονται πιστωτικά ετήσιου τζίρου. Τα τυχόν πιστωτικά υπολογίζονται µε βάση τα εξοφλημένα τιμολόγια και µειώνονται κατά τον τόκο υπερημερίας των εξοφλημένων τιμολογίων.


5. Επιστροφές Εμπορευμάτων

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές µετά την πάροδο τριάντα (30) ημερών από την έκδοση του αντίστοιχου τιμολογίου και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση και έγκριση του πωλητή (εξαιρούνται τα είδη που καλύπτονται από εγγύηση και βρίσκονται µέσα στο χρόνο αυτής).
Σε περίπτωση έγκρισης της επιστροφής από τον πωλητή, το πιστωτικό τιμολόγιο που θα εκδίδεται θα είναι μειωμένο τουλάχιστον κατά 15% της τιμολογημένης αξίας των προϊόντων.
Καμία επιστροφή εμπορευμάτων δεν γίνεται  αποδεκτή εφόσον αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί ή βρίσκονται εκτός της αρχικής τους συσκευασίας.
Σε περίπτωση που ο αγοραστής δεν επιθυμεί να παραλάβει τα εμπορεύματα, ο πωλητής χρεώνει ποσό ίσο µε 5% της αξίας των επιστρεφόμενων ειδών εφόσον αυτά δεν είναι ελαττωματικά και ο αγοραστής βαρύνετε µε τα µμεταφορικά έξοδα.
Σε περίπτωση ύπαρξης κάποιου ελαττωματικού προϊόντος αυτό θα πρέπει να γνωστοποιηθεί σε χρονικό διάστημα πέντε (5) ημερών από τη λήψη γνώσης του προβλήματος. Ο πελάτης οφείλει, εκτός από την αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος στην εταιρεία, να συμπληρώσει και το αντίστοιχο έντυπο αναφοράς ελαττωματικού προϊόντος όπου θα περιγράφει το πρόβλημα που προκλήθηκε από το συγκεκριμένο προϊόν. Ο πωλητής σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνει:
- Την αντικατάσταση του ελλαττωματικού προϊόντος το συντομότερο δυνατό.
- Την κάλυψη των εξόδων αποστολής από και προς τον πελάτη για την αντικατάσταση του ελλαττωματικού προϊόντος.


6. Εγγύηση


Το σύνολο των εμπορευμάτων που διακινεί η εταιρεία καλύπτονται από εγγύηση έξι (6) µηνών υπολογιζόμενος και ο απαραίτητος χρόνος παράδοσης από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου.
Για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων ισχύουν ειδικές εγγυήσεις, όπως αναφέρονται στους καταλόγους του πωλητή.
Κάθε προϊόν πωλείται µε εγγύηση του κατασκευαστή για πλήρη ικανοποίηση του αγοραστή και µε την προϋπόθεση ότι ακολουθήθηκαν πιστά οι οδηγίες χρήσης του προϊόντος όπως προκύπτει από τα τεχνικά φυλλάδια. Προϊόν που θα αποδειχθεί ως ελαττωματικό κατά την παράδοση αντικαθίσταται.
Σε περίπτωση ατυχήματος που προκαλείται από τα πωληθέντα αντικείμενα, αυτό θα πρέπει να κοινοποιηθεί εντός πέντε (5) ημερών από τη λήψη γνώσης του προβλήματος µε συστημένη επιστολή ή fax στον πωλητή. Τα προϊόντα που προκάλεσαν τη ζημιά θα πρέπει να φυλαχθούν, να τεθούν στη διάθεση του πωλητή και να συνοδεύονται από το έντυπο αναφοράς ατυχήματος όπου θα δίνονται επιπλέον πληροφορίες για το ατύχημά, όπως τα στοιχεία του εγκαταστάτη, το είδος της εγκατάστασης, το πρόβλημα που προκλήθηκε και αν υπάρχουν απαιτήσεις για αποζημίωση από τον πωλητή.


7. Νομικά Θέματα

Τυχόν διαφορές επιλύονται από τα ∆δικαστήρια του ∆ήµου Αθηναίων.